Dit jaar organiseert de Jeugdcommissie een zwemavond voor de C- en B-teams van Vriendenschaar. Op vrijdagavond 3 februari hebben we het subtropische binnenbad van 21.30 tot 23.00 uur even helemaal voor onszelf! En weet je wat helemaal leuk is? Iedereen mag ook één vriendje/vriendinnetje meenemen. Om dit allemaal goed te laten verlopen hebben we wel
