VALSE START Afgelopen zaterdag het eerste thuisprogramma van onze selectie. Zoals iedereen heeft gezien op het veld staand in de regen (of lekker warm en droog in de kantine…) werden niet alle punten thuisgehouden. Het 2e pakte nog een puntje, maar het 1e maakte een misstap tegen IJsselvogels. Ons 3e derde werd door personele
HET EINDE VAN HET SEIZOEN NADERT -> SPANNEND…. Met nog 1 vol thuisprogramma voor de boeg kunnen we een beetje de balans gaan opmaken. Met het verlies tegen ALO zijn de zorgen voor ons 1e nog niet helemaal weg. Aankomende zaterdag treden wij aan tegen de kampioen Korbis. Wellicht kunnen we nog iets aan de
Afgelopen zaterdag hebben wij als familie afscheid moeten nemen van onze allerliefste Ilse. Na een periode van ziekte heeft Ilse uiteindelijk de strijd verloren. Op 6 April is Ilse in de armen van ons in het ziekenhuis in Den Haag rustig heengegaan. We hadden wel een klein beetje verwacht dat er veel mensen zouden komen
DE EERSTE Voor mij was het afgelopen week voor het eerste keer een Algemene Ledenvergadering als voorzitter. Voor mij is de ALV geen nieuw ding, want in het verleden al zo’n 15 stuks als penningmeester beleefd. Maar voor alles is een eerste keer zeggen we dan maar. Met een opkomst van zo’n 30 leden zat
Wat een geweldige prestatie is het kampioenschap van het 3e afgelopen zaterdag. Een spannende wedstrijd met ons 3e uiteindelijk als winnaar. In het begin waren er toch wat zenuwen zichtbaar (ook bij spelers die al veel ervaring hebben… 🙂 ) De Vinken ging er ook voor wat het een leuke wedstrijd maakte. Uiteindelijk werd de
ONTSNAPPEN Na 2 weken weer genoeg beleefd te hebben in onze vereniging probeer ik wat zaken te noteren, zodat ze niet ontsnappen uit mijn hoofd. Met een aantal rustige weken voor de boeg voor meerdere teams, met name de senioren. De jeugdteams hebben nog wel wedstrijden de komende weken. Maar ook ons 4e, die hebben
BEELD Afgelopen weken is er weer een hoop gebeurd zo achter de schermen van onze vereniging. Om daar een beeld van te schetsen, neem ik jullie graag mee. In het bestuur hebben we een beeld proberen te krijgen van de speerpunten die we als vereniging hebben vastgesteld op de laatste jaarvergadering. Nu heeft iedereen wellicht
Voorbereidingen Het nieuwe jaar begint altijd weer vol goede voornemens, maar wij doen dat liever in goede voorbereidingen. Zoals jullie wellicht weten, is het scorebord op het veld al een tijdje kapot. Nu hebben we een mooie nieuwe kunnen aanschaffen. Die wordt komende weken klaargestoomd om bij het begin van de 2e helft van de
2025 Lieve leden, ouders, vrijwilligers en vrienden van Vriendenschaar, Allereerst wens ik jullie allemaal een gelukkig, gezond en sportief nieuwjaar! 2024 was een jaar vol sportieve hoogtepunten, maar ook waren er uitdagingen. Of het nu een spannende wedstrijd was, of een geslaagd toernooi of kamp, of het vinden van een oplossing voor praktische zaken zoals
Beste allemaal, Was ik toch bijna klaar met mijn stukje in de nieuwsbrief, viel dit bericht ineens op mijn deurmat. Dan bewaar ik het stukje maar voor de volgende, inclusief nieuwe wist-u-datjes, Sinterklaasgedicht voor de Voorzitter Beste leden groot en klein, Wat waren de afgelopen weken fijn, Maar ik zit inmiddels alweer lekker in het
OEFENEN De afgelopen weken wat minder wedstrijden op het programma. Hier en daar wat oefenwedstrijden richting de zaalcompetitie. Zelf ben ik in De Meern gaan kijken bij ons 1e en 2e die moesten aantreden tegen Fiducia. 2 leuke wedstrijden gezien, gelukkig maar, want de bankjes waar we op zaten waren echt van Middeleeuwse makelij, je